Ada Berani ?

Wah ! . Korang berani tak ? . Ain cuma nak tunjuk satu gambar . Tak apa ia bukan hantu ^^ . Ain nak korang tenung je . Yang pasti berpinar mata . Jangan tenung lama sangat nanti masuk hospital pula . Jadi,siapa yang susah Ain ke kau? Ain lah jadi mangsanya . #entah apa lah si Ain ni mengarut . Okey sebelum kita lari dari topik baik Ain terus tunjuk gambar comel ini tu :p.

-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sekejap lagi ^^.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Aduhai!Ain tak boleh pandang lama sangat . Pening sangat !.Aui!Siapa dapat tegnok melebihi 10 saat . Ain tabik dia :D.Ain harap tak ada orang pengsan tengok benda alah tu.

Help me :p




3 note (s):

Fara Shafinaz said...

boleh juling mata ohh , tgk bnde tu . hee :D

alyaa (: said...

tenguk lama-lama. terus ketengah mata :'D

Eyra Arezmie said...

alhamdulillah! sy dpt tngok lebih dri 10 saat. tapi memeningkan kepale jex -.-'