Wah ! Dapat doodle XD.

Korang nak tak tengok doodle?Haha tapi bukan untuk korang lol.Khas untuk Ain :p.Siapa Ain nampak dia curi doodle orang bagi kepada Ain.Ain bunuh dia :p.

Okey,first doodle dapat dari ....... #bunyikan drum...
dari Cik Yana.Dia bagi Ain sebab buatkan blocquote untuk dia :D.Hehe.Cantik doodle dia.

Tengok cantik kan?Tak cantik Ain lempang :p.Wah!Terharu gila XD.

Okey,second doodle pula dari ....... #bunyikan drum lagi
dari Cik Afina.Nak tahu kenapa dia bagi ?Dia bagi sebab Ain yang tak tahu malu dengan selambanya meminta dari Cik Afina XD.Aww..dia sungguh baik.Nak tengok doodle dia?

Haha terpegun?Cantik kan?Maaf sebab Ain tak boleh bagi doodle kat korang sebab Ain tak pandai -.-.Ain betul betul tabik dengan diorang.Oh!Lagi satu korang jangan mengada ngada pula dengan diorang pergi minta doodle pula T_T.Sekian sahaja untuk hari ini :).


Ada tak nak bagi doodle untuk Ain?hihi
-------------------------------------------------------------------------------


 First like this page (www.facebook.com/pages/Yqnq-el
lyana/154052714640993)

Second like this (www.facebook.com/photo.php?fbid=236705813042349&set=a.236381236408140.58076.154052714640993&type=1)

2 note (s):

afina rahmat said...

waa ad entry khas la .hehe

YANA PINKY said...

oi budakk , thnx ! haha :P